YouTube Ads er i fremgang, og flere og flere virksomheder benytter sig af de visuelle bannerreklamer på den populære platform. Det er et stærkt redskab til dig, der vil visualisere dine budskaber.
Siden 2006 har YouTube været ejet af Google, og derfor styres YouTube annoncering også gennem Google Ads interface.
Du får derfor ikke kun adgang til at annoncere på en af de største platforme, men du får også alle Googles fantastiske muligheder for segmentering og en stærk digital tilstedeværelse, der ikke er til at ignorere. Annoncer på YouTube er også yderst kosteffektive. Hvor det hurtigt kan løbe op i høje summer, når det kommer til TV-reklamer, er det helt andre beløb, vi taler om her. Faktisk betaler du kun, hvis forbrugeren klikker på din reklame eller ser minimum 30. sekunder af den. Du får altså en masse gratis eksponering mod din tilpassede målgruppe.
En kombination af en høj adgangsbarriere og at YouTube er en forholdsvis ny platform at annoncere på, kommer også din virksomhed til gode. Det er ikke alle virksomheder, der har ressourcerne og tiden til at få produceret videoer af høj kvalitet, ligesom det endnu ikke er alle, der har fået øjnene op for de mange muligheder, YouTube annoncering tilbyder. Det betyder, at konkurrencen på YouTube er lav, hvilket især er med til at gøre YouTube annoncering særlig rentabelt.
Alle priser er ekskl. moms
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere omkring vores produkter eller andet?