Få en professionel designmanual til din virksomheds identitet

Med en designmanual sætter du struktur på din virksomheds brandidentitet og sørger for, at der altid er en rød tråd ud mod kunderne.

Stå stærkt på det digitale marked med en designmanual

En designmanual er en professionel guide til, hvordan du kommunikerer udadtil – både skriftligt og visuelt. Skal vi hjælpe dig?

En professionel brandmanual er essentiel for enhver virksomhed, da den fungerer som en detaljeret guide til brugen af dine forskellige brandelementer. Har du endnu ikke en designmanual, eller trænger din nuværende til en opdatering? Vi tilbyder at lave tilpassede designmanualer, der dækker alle aspekter af din brandidentitet.  Vores brandmanualer kan inkludere en bred vifte af elementer, såsom regler for brugen af logo, specifikationer for farver og skrifttyper, retningslinjer for billedstil og grafik, samt skabeloner til dokumenter som Word og PowerPoint. Denne omfattende guide sikrer, at dit brand anvendes konsistent og professionelt på tværs af alle kommunikationskanaler. Ved at dele brandmanualen internt og med samarbejdspartnere kan du sikre en sammenhængende og stringent brandoplevelse for jeres kunder og interessenter. En brandmanual er ikke kun et værktøj til at sikre professionalisme, men også til at styrke jeres brandidentitet og differentiere jer fra konkurrenterne.

Designmanual showcases

Milling Hotels

Milling Hotels havde allerede et logo da skulle lave deres nye hjemmeside. De havde blot brug for at få nedskrevet nogle retningslinjer for brugen af dette, samt samlet deres farver, fonte og nye ikoner. Den nye designmanual kan således bruges til øvrige samarbejdspartnere der skal arbejde med Milling Hotel brandet.

SundVikar

Da SundVikar skulle have lavet deres nye hjemmeside og logo, havde de også brug for en designmanual som kunne give dem nogle guidelines for brugen af deres visuelle identitet. Derudover fik de også skabeloner til PowerPoint, Word og mailsignatur.

CIU - Center for IT i undervisningen

Da CIU skulle have re-designet deres logo havde de brug for noget nyt internt materiale. De fik derfor udarbejdet en ny PowerPoint skabelon, med forskellige slides de kan vælge imellem, samt en ny mailsignatur skabelon med mulighed for at sætte billede på.

Vidensfunktionen

I og med at Vidensfunktionen var en nystiftet forening, havde de brug for noget materiale de kunne starte ud med. Foruden nyt logodesign, fik de også udarbejdet skabeloner til PowerPoint og Word.

Frk. Magnolia

Da Frk. Magnolia skiftede virksomhedsnavn skulle de bruge en ny brandidentitet. Sammen med design af nyt logo blev der også lavet en lille designmanual, som kunne give dem nogle retningslinjer ift. hvordan man bruger det nye logo og nye farver og skrifttyper.

Skal jeg hjælpe dig videre med designmanual?
Kirstine Christiansen

Senior Designer

Vi kan også kontakte dig
Har du brug for rådgivning?

Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere omkring vores produkter eller andet?