Tekstannoncering på Google får du øjeblikkelig eksponering på verdens største søgemaskine. Det er en kosteffektiv indsats med hurtige resultater, der skaber værdi for din virksomhed.
Selvom Google i dag tilbyder et væld af forskellige annoncemuligheder, er tekstannoncer stadig de mest populære – både hos virksomheder og hos forbrugerne.
Tekstannoncerne er ikke de samme, som de var engang. I dag arbejder vi blandt andet med udvidede tekstannoncer, der tillader dig at præsentere langt mere relevant information for potentielle kunder end for blot ganske få år siden.
Er tekstannoncering ikke en del af din marketingstrategi? Så ligger der et uudnyttet potentiale i, at du kan blive synlig på verdens største søgemaskine. Tekstannoncer, udarbejdet med fokus på dine søgeord og USP’ere (Unique Selling Propositions), kan sikre din virksomhed synlighed i nogle af de mest kritiske tidspunkter af dine kunders købsrejse. Nemlig når de er på udkig efter netop det, du sælger eller tilbyder, eller når de er klar til at købe her og nu.
Tekstannoncering er ydermere en effektiv og hurtig vej til toppen af Googles søgeresultater.
Ved tekstannoncering betaler du nemlig for øjeblikkelig eksponering, og allerede inden for samme dag, dine tekstannoncer kommer op at køre, kan de blive vist for dine potentielle kunder. Som en ekstra bonus er tekstannoncering yderst kosteffektiv. Som al anden PPC-marketing (Pay Per Click) betaler du kun, når en forbruger klikker sig ind på din annonce og ikke for at blive vist i søgeresultaterne. Skulle du derfor ikke få klikket, har du stadig fået gratis eksponering, og der er større sandsynlighed for, at potentielle kunder vil kunne huske dig en anden gang.
Alle priser er ekskl. moms
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere omkring vores produkter eller andet?