Med Google Display får du adgang til annonceplads på en lang række hjemmesider, hvor du med grafisk billede- og videomateriale kan få dine budskaber ud på en visuel og stærk måde.
Ved hjælp af displayannoncering på Google kan du få adgang til vigtig annonceplads på en lang række af hjemmesider.
Annonceplads, der kan sikre dig synlighed overfor potentielle kunder såvel som brugere, der allerede har interageret med dit website. Display annoncering er kendt som bannerannoncer. I stedet for at være indskrænket af et bestemt antal tegn, som er tilfældet med tekstannoncer, eller ét enkelte billede, som det gælder hos Google Shopping, er display annoncering helt unikt. Her får du nemlig mulighed for at få udarbejdet et blikfangskabende reklamebanner, der kombinerer et knivskarpt budskab med f.eks. billeder, illustrationer eller logoer.
Disse visuelle displayannoncer er særligt effektive, fordi du først og fremmest får adgang til at kunne målrette dem til specifikke målgrupper og forskellige stadier i købstragten, og det gør det muligt at ramme lige præcis dine kunder.
Dernæst er du altid sikker på at kunne få fuldt udbytte af din displayannoncering – uanset om den, annoncen bliver vist for, vælger at klikke på din annonce eller ej. Skulle kampagnen ikke føre til et her-og-nu-salg, har den alligevel været med til at skabe opmærksomhed omkring det, du tilbyder, og derfor er der større chance for, at forbrugeren vil huske dig, næste gang behovet for netop det, du tilbyder, opstår. Vi overvåger naturligvis løbende dine display-kampagner, så dine bannerannoncer kun vises på relevante sites, som dine kunder besøger. Det kunne være nyhedssider, YouTube og Gmail samt en lang række andre populære sites med masser af trafik. Det gør vi for at maksimere effektivitet og udbytte af dine annonceringsmidler.
Alle priser er ekskl. moms
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere omkring vores produkter eller andet?