I denne uge har vi budt velkommen til vores nye kundechef, Sune Roed, som vi er virkelig stolte af at have fået med på holdet.
Vi er dedikerede til at skabe stærke kunderelationer, tryghed og en service, der gør en reel forskel. Derfor er vi glade for at byde Sune Roed velkommen som vores nye kundechef i OnlinePlus. Han skal være med til at sørge for, at vores arbejde med vores kunder bliver endnu bedre gennem ordentlighed og professionalisme.
Sune har en bred erfaring inden for kundeservice, projektledelse og strategisk kundeforvaltning. Med en baggrund som Client Director og Customer Care- & Projektchef har han haft ansvaret for at opbygge og vedligeholde stærke kundeforhold, sikre høj kundetilfredshed og drive udviklingsprocesser, der skaber værdi for både virksomhed og kunder.
Han er meget målrettet og ambitiøs, hvor en udfordring ses som en mulighed for at finde nye veje til succes. De mange års erfaring har ydermere givet ham en dyb forretningsforståelse for kundehåndtering, forretningsudvikling og implementering af effektive processer. Og det er kompetencer, vi glæder os til at tilføje til huset.
Med hans tilgang til ordentlighed, nærvær og professionel rådgivning styrker vi vores kundeservice yderligere – til gavn for både nye og eksisterende kunder. Sune mener nemlig, at ærlighed, tillid og relation skaber et sundt og stærkt samarbejde, der styrker den fælles forretning.
”Jeg ser frem til at møde både eksisterende og nye kunder, hvor jeg vil arbejde for at skabe og vedligeholde stærke relationer. Mit fokus er at sikre et højt niveau og verdensklasse kundeservice, hvor relationer, ærlig og kærlig dialog er i centrum, så vi sammen kan skabe de bedste resultater”, fortæller Sune selv.
Du kan møde Sune i vores netværk hos Odense Håndbold eller kigge forbi os her på Ruggårdsvej, hvor han helt sikkert er klar til en snak.
E-mail: sr@onlineplus.dk
Tlf.: +45 48 88 80 77